Tarieven
Hoe lang duurt een behandeling en wat zijn de kosten?
Het aantal behandelingen is afhankelijk van de aard van de klacht{en} en hoelang de klacht{en} al spelen. In overleg wordt er indien gewenst een behandelplan opgesteld.
test
Een afspraak kun je maken door het contact formulier in te vullen. Als je het prettiger vindt kan je mij ook gewoon bellen 06 53 269 404 voor een afspraak. Ik streef er naar om op werkdagen binnen 24 uur contact met je op te nemen.
Binnen mijn praktijk maak ik gebruik van Zechsal produkten. Kijk hier voor meer informatie over een eventuele kortingscode op hun website www.zechsal.nl

Ik kan ook op huisbezoek komen wanneer je niet in de mogelijkheid bent om mijn praktijk te bezoeken. Hiervoor breng ik voor een gewone behandeling van 60 minuten een lange behandeling van 75 minuten in rekening omdat zo`n bezoek meer tijd kost vanwege mijn reistijd. Deze mogelijkheid is er voor de regio Den Bosch. Mocht de afstand verder weg zijn dan gangbaar dan gaan we in overleg over de onkosten.
Let wel;
- Graag je afspraak tijdig (24 uur van te voren) afzeggen anders zal ik de behandeling volledig in rekening moeten brengen. Deze tijd heb ik namelijk voor jou gereserveerd. Eventuele uitzonderingen bespreek ik graag met je.
- Vaccinatie {corona} geldt bij mij als een contra- indicatie, ik geef geen behandeling binnen 14 dagen na het halen van deze vaccinatie vanwege de werkzaamheid. Neem bijtijds contact op als je behandeling gepland staat binnen 14 dagen na het halen van de vaccinatie.
- Betalingen via pin of contant.
- In verband met je privacy zullen je gegevens enkel gebruikt worden binnen byTaske. Zonder schriftelijke toestemming zullen deze gegevens nimmer met derden gedeeld worden. De gegevens worden verwijdert 20 jaar na je laatste bezoek volgens de richtlijnen van de wet WGBO of op jouw verzoek eerder.
- Mijn behandelingen kunnen vergoed worden door je aanvullende zorgverzekering mits deze reflexzonetherapie vergoed. Door inschrijving bij SCAG voldoet byTaske voetreflextherapie aan de wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg {Wkkgz}. Meer informatie over klachtenprocedures is te vinden op de website van de VNRT.

